Ponúkame najlacnejší systém na kontrolu dochádzky Vašich zamestnancov. K snímaniu dochádzky sa využívajú jednoduché terminály s označením INCO3, ktoré pomocou bezdotykovej identifikačnej karty umožňujú zaznamenať príchody a odchody pracovníkov.
Ostatné prerušenia je možné definovať ručne priamo v programovej aplikácii. Po priložení karty k terminálu, terminál zosníma číslo karty pracovníka a zároveň zaeviduje dátum, čas a druh pohybu. Snímacie zariadenia vyžadujú trvalú komunikáciu s nadriadeným PC, nakoľko nemajú vlastnú pamäť na ukladanie transakcii.
Systém umožňuje podrobnú evidenciu dochádzky a to na základe rôznych prerušení:
Systém umožňuje aj evidenciu zamestnancov (držiteľov kariet), tlač dochádzkových kariet zamestnancov, evidenciu nadčasov s možnosťou prenosu do ďalšieho mesiaca, kompenzácia nadčasov čerpaním náhradného voľna, export spracovanej dochádzky zamestnancov do mzdovej agendy, tvorbu organizačnej štruktúry podniku, ktorá zaručí právo na spracovanie dochádzky len tej vetvy, ktorá je podradená užívateľovi a tiež štatistické spracovanie dochádzky